✧✿✧ chill out, quiche
♡Fashions fade, style is eternal♡

Hi, it's devi
your average uni student from nyc with not enough space in her closet (ootds, shopping hauls, inspireds & more)
tweet me @ itsdevidino
I DON'T DO PROMOS PLS DONT ASK <3





i thought i could post it without you finding out

awkkkks

how did u get pictures of my shoe closet are u A from pll

c-lola:

.

lmfao wth are these


got out of class like 15 minutes into it, ayyyy





Arctic Monkeys In New York: The Outtakes

Fuck, Marry, Get Drunk With. Send me 3 names.

(Source: unless-its-a-farm, via santeens)


Anonymous: Omg I have a friend named Nevi and i always accidentally say your name now instead of hers and she gets so confused because we've been friends for 15 years and I've never mixed up her name

omg awhh haha im sorry for the new mix up lol but omg what a nice name, Nevi!


Anonymous: Hi Devi are you and your family from New York?!

Yeah, its where we live (though I was born&raised here they weren’t if thats what you mean) x


theme ©